یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
یحییٰ السنوار

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

فرمانده مجاهد شهید یحیی سنوار، در میدان نبرد علیه رژیم صهیونسیتی به فیض عظیم شهادت نائل آمد و نام خود را در تاریخ پرافتخار جبهه مقاومت اسلامی و آزادگان جهان جاودانه ساخت.

صهیونیست‌های جنایتکار و خونخوار باید بدانند که جریان مقاومت وابسته به شخص نیست و مستمر خواهد بود و خون پاک شهیدانی چون سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، سیدحسن نصرالله، حاج اسماعیل هنیه و فرمانده مجاهد یحیی سنوار، بذرهای مقاومت و پایداری را در دل‌های آزادی‌خواهان می‌نشاند و صدها و هزاران مجاهد دیگر را برای مبارزه با ظلم و ستم و استکبار جهانی برمی‌انگیزد.

این خون‌های مقدس، زنجیره‌ای از قیام و انقلاب علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و باند جنایتکار آن را رقم می‌زند که هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد.

ملت قهرمان و سرافراز فلسطین که با پرورش مردان بزرگ و شجاع، همواره در صف مقدم مبارزه با استبداد و ظلم ایستاده، مایه افتخار و الهام‌بخش همه آزادی‌خواهان جهان است.

این ملت مقاوم، با تقدیم عزیزان خود، ثابت کرده هرگز از راه حق و عدالت باز نخواهد گشت و تا آخرین نفس برای آزادی و کرامت انسانی خواهد جنگید.

اینجانبان شهادت فرمانده مجاهد یحیی سنوار را به محضر مقام‌معظم‌رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، ملت مقاوم و سربلند فلسطین، جبهه مقاومت اسلامی‌ و تمامی آزادگان جهان و همه مبارزان راه آزادی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح بلند آن شهید والامقام، علو درجات را مسئلت می‌نماییم.

حبیب‌الله شعبانی موثقی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان

حمید ملانوری‌شمسی
استاندار همدان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha